(×××...کلبه شادیها...×××)

خرید بک لینک
يه خانوم خوشگلي كنارم نشسته بود با خواهرش، كاري ندارم به تيپش! چون در خونه خداخودم سرم پايينه!!! راحت رفيق ميشم، چون ساده دوست داشتنو بلدم،رفيق شدم باش.لاكاي جيغ صورتي داشت، بلند شد نماز بخونه، ابجيش گف آخه لاكداري،،،با قاطعيت گفت: " خدا قبول ميكنه" ...شونه اش چسبيده به شونم ميلرزيد، هقهقمون مسج (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: چهارشنبه 14 تير 1396 ساعت: 4:32

به نام خدا#رهبر#سردار#وطن#عشقداعش جونش به دل نگیریااااااااااما خیلی گشتیم، تو وسایلمون ترقه کوچیکتر نداشتیم!!!!!ترقه کوچولوهای ما برا سایز شما خیلی بزرگه...اما خب خودت خواستیحالا هم که چیزی نشده،بساطتو ما جمع کردیمخودتو جمع کن برو تو بغل سعودیااون .....ا بلدن آرومت کنن!!!! (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: چهارشنبه 14 تير 1396 ساعت: 4:32

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

(×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: چهارشنبه 14 تير 1396 ساعت: 4:32

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَبِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَوَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَإِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ×××××××××××××××××رسم ماآوارگان ترك وفا ودوست نيسترسم ما دريا دلان خشكيدن احساس نيستما محبت را بنام دوست ارزان مي كنيمتا صداقت زنده هست ما ه (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: چهارشنبه 14 تير 1396 ساعت: 4:32

مردها كه ميروند

واقعا ميروند

شوخی ندارند

منت كشی و زنگ و خواهش و نگاه حاليشان نيست

چنان ميروند كه انگار هيچ وقت نبوده اند

حتی رد پايشان راهم روی برف جا نميگذارند، محض دلخوشی.

اما...

اما هيچ زنی،

قسم ميخورم هيچ زنی

واقعا نميرود ...

اصلا زنها پای رفتن و دل جا گذاشتن ندارند.

هيچ زنی واقعا نميرود

فقط تركت ميكند تا دنبالش بروی...

(×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 21:02

سلامشعر "گفته اي" رو كه منتشر كرده بودم...يك دوست، يك آشتا، يك رفيق برام نوشته بود:"تو به گفتنها اهمیت میدی هانی؟؟؟؟؟!گفتن که اسونه مثلا من میگمزهرا دوست دارم،این فقط حرفهاین که الان این جام اثباتشدوست دارمدوست دارمدوست دارم اینم سه بارمیخوای شش بار بگم???!!!!!!"و من جوابشو الان اينجا مي (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 21:02

و چـه روزي شـود آنـروز

كه تو

بنشيني به كنـارِ كفنـم

و رفيقـان هم آشوب و هوار

مادرم مشتي از خاكِ مرا

با دلي داغ شده

روي سـرت ميريزد ...!

" چقدر دير رسيدي تو عزيز! "

دخترم رفت، غروبش همه جا را شب كرد!!!

#بداهه- همين الان يهويي

جايي كه دوست دارم خانه ي بعد از مرگم باشد!

(×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 21:02

خيلي دوس داشتم اين آهنگو Geç kaldım hesapsızca kendi hayatımdan çaldımSeni buldum ben bu işten memnun kaldımOlur mu olmaz mı bizi biraz zorlamaz mıDüşünmedim bende senden farksız kaldımHadi beni duy, bu ne biçim huyGel de yerine başkasını koyYaşlanınca hasta olunurYan yanaysak hep çare bulunurHerş (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 21:02

سلامبا اينهمه دوري...يهو يادت نره ، بودم! يهو يادم نره ، بودي!من از دوري ات گله دارم..!*******************************- خون خنده هاي سيب در من هستu2028اولين نشانِ سادگيِ زنu2028اولين شكستنِ يك مردu2028اولين غروب تلخ دل دادنخون خنده هاي سيب در من هستu2028اولين وداع و حكم با تبعيدu2028سوي درد، مرگ،،، نه (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 21:02

من كه ميآيم در و ديوار اين شهر شلوغروسري سر ميكنند و ميروندراه ها كج ميشوندنور ها گم ميشنودمن كه ميايم هوا پاييز و زردپنبه ها سنگين و سختحرف ها غمگين و تلخمن كه ميايم شهر داغون ميشودمن به اين شهر ِ به گل مانده ميان داغهم حق ميدممن يك تن انسان پر از خاطره ام...#بداهه-در شعر فريباجان نوري*** (×××...کلبه شادیها...×××)...

ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 21:02

صفحه بندی